Sommaroperan 2025
Allmän information till medverkande och föräldrar
Viktiga datum:
Audition 21 cch 22 september
Vi serverar lunch och fika varje dag. Vi debiterar en kursavgift som också täcker alla måltider. Hänsyn tas till matallergier.
Projektet Höörs Sommaropera är ett ideellt projekt som drives av ideella krafter. Detta innebär att vi räknar med, och är helt beroende av att föräldrar i möjligaste mån ställer upp i det praktiska arbetet runt projektet, framförallt under de 13 dagarnas sång- respektive scenrepetitioner, då det behövs hjälp speciellt i köket.
Vi får färdiglagad mat levererad men den skall läggas upp och kompletteras med ett rikligt salladsbord med grönt och bönor. 2 - 3 personer per dag behövs.
Vår kostymör kan också behöva viss hjälp med sömnad som oftast kan göras i hemmet.
Allt detta sagt är vi förstås medvetna om att föräldrar inte alltid har praktisk möjlighet att ställa upp.
Biljetter säljer vi på nätet från den 1 juni på Nortic.se, samt i kassan 1 timme innan varje föreställning
Tord Nihlén, konstnärlig ledare
Telefon: 070 492 02 62
E-post: tord.nihlen@musikihoor.se
Håkan Carlsson, musikalisk ledare
E-post: skruttfisk@hotmail.com
Ove Delin, biljettansvarig
Telefon: 073 673 16 25
E-post: ove.delin@telia.com
Om ni har frågor och inte vet vem ni skall vända er till kan ni alltid kontakta Tord som vidarebefordrar till rätt person.